W mediach
Kobieta w świecie nowych technologii – Anita Kijanka
Zapraszamy na rozmowę o pasji, rozwoju i inicjowaniu przełomowych zmian.
Jak komunikować innowacje – praktyczne porady dla twórców nowych technologii
Komunikacja innowacji bywa dużym wyzwaniem zarówno dla wielkich korporacji, jak i dla niewielkich startupów. A stawka jest wysoka, bo gra idzie nie tylko czas niezbędny na ich wdrożenie, ale także o potencjalne zyski.
Jak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech kroków
Regularnie trafiają do mnie twórcy nowych rozwiązań technologicznych. Ich produkt czy usługa bez wątpienia są technologicznie zaawansowane i nowatorskie. Dlaczego zatem do mnie trafiają, szukając pomocy? Okazuje się, że największą trudność twórcom technologicznych innowacji sprawia opowiedzenie o tym, czym się zajmują.
Świat biznesu potrzebuje liderek!
Czasem trzeba polecieć na inny kontynent, by zrozumieć, że świat potrzebuje liderek
Fabryka butów na TikToku? Czemu nie!
Żadne media społecznościowe nie są wieczne. Nie ma też mediów, po które nie warto by sięgnąć, wdrażając firmowe strategie. Korzystając z nowych narzędzi, mamy szansę być bardziej widoczni, wytyczać ścieżki i nadawać ton.
Czego nie wiedzieliśmy o kobietach IT
Kim są kobiety, które tworzą polskie i światowe innowacje? My już wiemy. Przeprowadziliśmy badanie, jakiego dotychczas nikt w Polsce się nie podjął. Przepytaliśmy 120 kobiet, które zajmują kierownicze stanowiska w branży IT.
"Brakuje im wiary, że mogą sięgnąć po więcej". Anita Kijanka szczerze o kobietach w branży IT
Kobiety gorzej radzą sobie w branży IT? Zdaniem Anity Kijanki, która przygotowała raport “Strong Women in IT”, radzą sobie równie dobrze co mężczyźni, o ile nie lepiej. Kijanka swój raport zaprezentuje podczas majowej konferencji InfoShare w Gdańsku.
Kobiety wskazują na empatię i intuicję jako czynniki, które pomagają w osiąganiu sukcesów
Już niebawem nasza lodówka będzie twittem informowała nas o tym, że skończyło się mleko. Z pracy będziemy mogli zdalnie zamykać i otwierać domy czy włączać pralkę. Po udziale w IoT Solutions World w Barcelonie, dochodzę do wniosku, że mimo najszczerszych chęci chyba jeszcze będę musiała na to poczekać
Skuteczna komunikacja e-commerce w mediach krok po kroku
Tworzysz swój sklep lub rozwiązanie dla e-commerce. Godzinami ustalasz, co to będzie i jak wspaniałe efekty przyniesie. W końcu jest upragniona publikacja produktu w sieci i… cisza. Rozwiązanie, które kosztowało Cię tyle czasu i energii, nagle nie znajduje tak szybko i tak dużo zainteresowanych.
Co pcha kobiety w branżę technologiczną?
Śmiało mogę powiedzieć, że pogląd na temat kobiet w biznesie się zmienia. Choć wciąż branża nowych technologii w zdecydowanym stopniu jest zdominowana przez mężczyzn, to widać, że coraz chętniej są też zatrudniane panie.
DA M A z kodem
Branża IT potrzebuje też humanistów. Raport o kobietach w firmach technologicznych
– Nie musimy umieć programować, by pracować w firmach IT – przekonuje Anita Kijanka z Come Creations Group, współautorka raportu „Strong Women in IT”.
PR w świecie nowych technologii: Do czego wykorzystać wideo?
Do jakich celów można wykorzystać wideo w komunikacji nowych technologii? Coraz mniej czytamy, a coraz częściej wykorzystujemy zdjęcia i materiały wideo do promocji naszej aktywności. Jak pokazuje jedno z badań ankietowych, firmy, które wykorzystują wideo w swojej komunikacji mają niemal o 50 proc. większy zysk niż te bez niego*.
7 porad, jak przygotować prezentację
IoT Quo Vadis. Czy IoT naprawdę stanie się rzeczywistością?
Budowanie społeczności kluczem do lojalności konsumenta i identyfikacji z marką
Spójrzmy prawdzie w oczy – coraz trudniej jest nam rozróżnić, który produkt jest lepszy. Firmy dbają o jakość wprowadzanych na rynek rozwiązań i często cena oraz czas, w którym mamy styczność z marką, sprawiają, że decydujemy się na zakup.
Networking kobiecym okiem
10 zasad, jak pracować bardziej produktywnie
PR w świecie nowych technologii: jak wykorzystać wideo w komunikacji?
Niemal w każdej dziedzinie komunikacja jest najtrudniejszą rzeczą. Tak też jest z branżą IT. Tu warto wesprzeć się formą wideo, która w przypadku nowych technologii jest najłatwiejszym, a zarazem najbardziej precyzyjnym narzędziem do wykorzystania. Sporo trudności sprawia wytłumaczenie, jak daną technologię możemy wykorzystać w życiu, jakie przynosi efekty, a niejednokrotnie, jak w ogóle działa.
Podstawowe błędy w komunikacji nowych technologii i pomysły, jak możemy je naprawić
Technologia, nawet najnowocześniejsza, jeżeli nie będzie odpowiednio dobrze zakomunikowana – nie osiągnie sukcesu. To jest wyzwanie by praca, czas i pieniądze, jakie zaangażowaliśmy w jej rozwój, nie poszły na marne. Jak zatem zacząć pracę nad jej promocją, by zyskać klientów?
CFO idzie pod strzechy
Budujesz zespół, biznes rośnie. Nagle okazuje się, że pomimo dużych obrotów zwyczajnie brakuje gotówki na pokrycie zobowiązań. Wygląda na to, że musisz dokładniej przyjrzeć się finansom swojej firmy. Pomóc może zewnętrzny dyrektor finansowy.
W ESA 80 procent nie wystarczy!
W Europejskiej Agencji Kosmicznej praca obarczona jest ogromną odpowiedzialnością. Realizowane projekty opiewają na miliardy euro. Tutaj tylko działanie na sto procent jest akceptowalne
Wykorzystanie wideo w promocji rozwiązań hardware’owych
Czas to pieniądz, a zaprezentowanie działania naszego produktu za pomocą filmu znacząco przyśpiesza zrozumienie obszaru jego zastosowania. Nic zatem dziwnego, że wykorzystanie wideo do promocji rozwiązań z obszaru nowych technologii jest coraz powszechniejsze
Kto zarabia na medytacji?
Choć umiejętność oddychania wydaje się prosta i oczywista, biznes wokół niej rośnie jak szalony. W ciągu ostatnich lat na ryku rozwinęły się aplikacje pomagające i uczące medytacji. Wartość niektórych z nich wyceniana jest w milionach dolarów. Wszystko za sprawą zweryfikowania podejścia do zdrowia psychicznego. Już nie tylko jedzenie i sport jest ważny. Umysł i emocje, które są w nas, coraz mocniej zyskują na ważności