Zobacz moje e-booki
Jak rozpocząć komunikację innowacji?
Komunikacja nowych technologii w praktyce
Wkrótce w sprzedaży
Znajdziesz w nim także pytania, które musisz sobie zadać, aby skutecznie opracować strategię komunikacji. Pokażę charakterystykę grup docelowych na podstawie krzywej dyfuzji innowacji.
ZA DARMO!
Dla kogo?
- Dla właścicieli produktów – w trakcie wielu lat pracy widziałam wyzwania, z jakimi borykali się ludzie chcący komunikować swój produkt i właśnie to doświadczenie przelewam dla Was na (elektroniczny) papier
- Dla początkujących – w przystępny sposób omawiam komunikację innowacji, aby była wartościowa dla osób bardziej doświadczonych, ale też zrozumiała dla osób dopiero raczkujących w tym temacie
- Dla każdego – każdego, kogo przyszłość i teraźniejszość są związane z komunikacją produktów. Obecnie jest bardzo wiele rozwiązań. Warto się postarać, by właśnie Twoje się wyróżniało.
Eksperci o e-booku
Bezcenne kompendium wiedzy dla każdego, kto planuje zająć się innowacją w firmie w sposób usystematyzowany. Poruszone zagadnienia nie tylko opisują podejście do wdrażania innowacji, ale przede wszystkim sposób jej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Polecam pobrać i przeczytać od deski do deski
Tomasz Wesołowski 2040.io |
Solidna dawka wiedzy nt. komunikacji w pigułce. Anita w swojej publikacji opisała w wyjątkowo przystępny sposób jedne z najczęstszych wyzwań związanych z komunikacją nowych technologii. Uważam, że wiedzę z tego ebooka powinny poznać nie tylko osoby odpowiedzialne za komunikację lub marketing, ale również główni decydenci, founderzy i zarządzający. Duży plus za popularyzację teorii dyfuzji innowacji.
dr Łukasz Sebastian Zgiep |